Web Summit Lisbon za startape: globalni kontakti, ključna medijska izloženost, idealne mogućnosti za proširenje mreže sa potencijalnim partnerima i investitorima

Web Summit Lisbon za startape: globalni kontakti, ključna medijska izloženost, idealne mogućnosti za proširenje mreže sa potencijalnim partnerima i investitorima

Katarina M.V. Galic


Web Summit Lisbon

Web Summit Lisbon je jedan od najvažnijih događaja u svetu startapa, a prisustvo na ovom samitu je učinilo ogromnu razliku za mnoge startapove u njihovom ukupnom razvoju i uspehu. Radeći sa raznim startapovima koji u svoju strategiju uključuju učešće na svetskim događajima, želim da podelim sa vama neke veoma zanimljive detalje o onima koji su postigli impresivne rezultate nakon učešća na Web Summit-u u Lisabonu.


Znate i sami da pored Lisabona, porodicu Web Summit-a čine i Web Summit Rio, Web Summit Doha, Rise Hong Kong – a poslednji Collision u Torontu održava se ove godine, i od 2025. biće to Web Summit Vancouver. Zamislite priliku da predstavite svoj startap na svakom od ovih događaja, sve mogućnosti umrežavanja i strateški pravac za razvoj vašeg startapa. Znajte, sve je moguće uz dobru strategiju i detaljnu pripremu!


Women in Tech lounge


Tri najveće prednosti učestvovanja na velikim događajima:

Kao startap, prisustvo poslovnim događajima svetske klase može biti ključno za širenje tržišta, sticanje medijske izloženosti i stvaranje snažne mreže veza i partnerstava. Budžet izdvojen za takve događaje je vaš marketinški budžet i trebalo bi da se zasniva na tri najveće prednosti prisustvovanja velikim događajima:


1. Širenje tržišta

Učešće na velikim svetskim događajima pruža jedinstvenu priliku za povezivanje sa potencijalnim klijentima, partnerima i investitorima iz različitih sredina. Takvo izlaganje može dovesti do novih poslovnih prilika, partnerstava i saradnje, a posebno je korisno:

• Sastanci sa potencijalnim klijentima i partnerima koji dele vaše ciljeve

• Informacije o novim trendovima i inovacijama u vašoj industriji ili sektoru

• Širenje vaše mreže i stvaranje novih veza koje mogu dovesti do fenomenalnih poslovnih prilika

2. Medijska ekspozicija

Web Summit, kao i nekoliko drugih globalnih tehnoloških događaja, vam pružaju platformu za predstavljanje vašeg brenda, proizvoda ili usluge ciljnoj publici. Ova izloženost može povećati vašu vidljivost, kredibilitet i reputaciju, što dovodi do direktnog medijskog pokrivanja – što dalje stvara ogromne mogućnosti za potencijalna partnerstva i investicije. Učešćem na Web Summit-u, strateški možete:

• Predstavite svoj brend i proizvode ciljnoj grupi

• Povežite se sa globalnim medijima i uticajnim ljudima

• Povećajte svoju vidljivost i kredibilitet kroz globalno medijsko pokrivanje

3. Širenje mreže potencijalnih partnera, savetnika, klijenata i investitora

Umrežavanje je ključni aspekt prisustvovanja događajima. Povezivanjem sa drugim preduzetnicima, stručnjacima i potencijalnim partnerima, možete stvoriti dugoročne odnose koji mogu dovesti do novih poslovnih prilika i saradnje. Učešćem na Web Summit-u, možete planirati da:

• Povežite se sa drugim preduzetnicima i stručnjacima

• Stvorite veze koje mogu dovesti do novih poslovnih prilika i saradnje

• Stvoriti snažnu mrežu veza koja može podržati rast važnog poslovanja

Najvažnije je imati strategiju, plan i dobro se pripremiti. Sam događaj je tada mesto gde ćete biti spremni da osvojite svet!


Ana Robakidze, Founder & CEO, Theno


Evo primera koji pokazuju kako su neki startupovi iskoristili svoje učešće na Web Summit-u kao investiciju i pretvorili ga u veliki uspeh:

  • Cognivix startup se bavi razvojem AI-tehnologije. Njihov tim se na Web Summitu sastao sa Toyota Group, Denso i drugim velikim kompanijama u okolini Nagoje u Japanu. Priprema i strategija su bili ključni za Cognivix da iskoristi ove kontakte i ostvari uspjesnu saradnju.
  • Flamaid startup koji se bavi razvojem medicinskih alata, i nakon Web Summit-a njihov interview je bio objavljen u Forbes-u. Flamaid je to iskoristio za veliki porast korisnika i prilika za financiranje. Flamaid je unapred krenuo sa marketingom i promocjiom kao pripremom za Wes Summit, i pažljivo su pripripremili svoj nastup na Web Summitu što im je omogućilo da privuku pažnju svetskih medija i investitora.
  • Qufooit startup koji se bavi razvojem AI-tehnologije, i posle sastanka sa UK-ovim ministarstvom, Qufooit je primio "Innovator Founder visa" i tim se preselio u UK sto je dovelo do rasta poslovanja od £1 milion do £4 miliona funti. Qufooit je unapred napravio jasnu strategiju za širenje poslovanja u UK, što im je omogucilo da iskoriste kontakte i prilike sa Web Summita.
  • Verble je startup koji se bavi razvojem AI-tehnologije, i njihov tim je bio fokusiran na širenju mreze i pravljenju novih poslovnih kolaboracija. Nakon nekoliko sastanaka Verble je razvio ideju o AI podršci za pomoć u pripremi predavanja ili pitcha. Verble je iskoristio neočekivani sastanke sa različitim kompanjama na Web Summitu i razvili novu inovativnu ideju, što pokazuje važnost pripreme i otvorenog uma za startapove.
Cognivix, Flamaid, Qufooit i Verble

Priprema, strategija i otvorenost za nove mogućnosti su ključni za startapove da iskoriste svaku investiciju i postignu uspeh. Ako ste startup koji traži investicije, kontakte, inovacije ili medijsku promociju, Web Summit je idealno mesto za vas.


Nadam se da sam vam malo pomogla i dala ideje o kojima možete razmišljati i diskutovati sa svojim timom. Budite uz nas jer ćemo se pripremati zajedno i razgovarati kako strateški iskoristiti učešće na velikim događajima kako bi podigli svoj startap na sledeći nivo poslovanja.

Web Summit Altice


A ako želite da podelite svoja iskustva, kako ste se vi pripremali za učešća na predhodnom Web Summit-u ili nekim drugim svetskim događajima - pridružite nam se i pišite nam na Web Summit Serbia Telegram grupi https://t.me/+RM3JAg73OT03MmFh


Vidimo se u Lisabonu,

Katarina


Web Summit Serbia 2024